With your back against the ground.


Kanske ska börja med lockar igen? Ignorera mitt ansikte.
Ikväll står plugg på schemat, ska tugga böcker tills jag stupar. Fast jag är iallafall pigg, sov 12 timmar nonstop inatt och vaknade sjukt utvilad. Kanske ska träffa amanda en stund också. Uhh vill verkligen inte plugga, och inser att jag glömt fucking livsviktigt material i ursviken så får kopiera massor imorron och satsa på artikeln ikväll. Men det ska nog gå bra, för även om vi whinar, suckar och hatar hela tiden så är allt egentligen bättre nu än vad det varit på länge. Det är det, verkligen. Även om det mesta är så diffust så man bara vill dö just nu. Alltså jag har aldrig varit så förvirrad som jag är nu tror jag, men det är samtidigt ganska kul. För första gången är jag avslappnad och tycker att det är kul att inte veta hur något blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0