Dagens shopping

Tröstshoppat har jag, som jag lovade. Blev dock ingen klocka, vilket nog är lika bra kanske när pappa säger att ur och penns klockor tappar färgen snabbt. Kanske inte i alla fall men men, man får ju inte heller ett års garanti gratis heller som man brukar få på klockor och sånt. Visst det är 60 kronor, men tror inte det blir något utav.

Jaja, tröst shopping var det. Detta kom jag hem med(och ja självklart, mådde jag bättre efteråt):
-Vitt spetslinne
-Carlingsjeans (låga) mina gamla var skitäckliga
-Två fattiga läppglans, ett med guldglitter och ett med silver, för 20 kronor




Kommentarer
Postat av: anna

SV: Haha, så länge du klurar ut hur du vill ha den så gör jag det for freeee ! :D

2012-01-10 @ 20:10:41
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt linnet? :)

2012-04-20 @ 19:21:06
URL: http://malinlitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0