I can watch you forever



Idag for jag på skolan och det känns bra faktiskt. Om ett tag slutar vi och då planerar jag och amanda att ta en stanrunda så jag kan sätta sprätt på mitt presentkort på gina (om jag för en jävla gångs skull kan hitta något fint där). Sedan blir det jobb och dra in lite pengar och ikväll kanske det blir ännu en promenad fast med amanda. Har nu två dagar i rad varit ute och gått flera kilometer och det känns så skönt. Blir som en uppvärmning till gymandet som börjar till veckan, och en kompensation för att jag säkerligen inte kommer ge mig ut på någon promenad i helgen. Tror jag är redo för mitt hurtiga liv nu, är fan aspeppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0