Måndag.


Bild från nyårs får pimpa detta inlägg.
Nu har operation "försöka snygga till mig inför ny termin" börjat. Hur går det då? Ja, för att uttrycka det på ett milt sätt, dyngdåligt. Mitt ansikte går inte med på något. Men än har jag gott om tid på mig. Fast och andra sidan är det inte mycket jag orkar göra, finns ingen att vara snygg för på atorp hehe. Sen gick jag osminkad och med flottigt hår uppsatt i svans nästan hela förra terminen, så egentligen krävs det inte mycket för att göra stor förbättring sedan dess. Lite mascara, tvättat hår och concealer så är jag redan hollywood-snygg i jämförelse med den ruttna varelsen som brukade vara jag:) Meeen, hur som helst kan det ju vara trevligt att komma tillbaka lite fin iallafall. Äh vi får se hur det ska gå.

Nu ska jag som sagt fortsätta med det jag gör och måla naglarna och trimma mina ögonbryn, sedan väntar skumbad, djuptvätt av ansikte, ansiktsmask, ett dyk ner i min bodylotion burk och lite annat smått och gott. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0