Söndag

Denna sista lovdag (ja jag kallar den det eftersom det är sista dagen man kan lägga sig när man vill och vara ute och glida på kvällen hehe) har jag spenderat hemma, och kvällen ska iofs också spenderas likadant. Vet ni varför? Jo för att jag fått Joel att stanna i minst en dag till! Fick muta och be ett bra tag innan han gav sig, men nu stannar han iaf. Alltså, det brukar alltid kännas jobbigt när han ska åka tillbaka till umeå men just nu känns det fan som döden för mig... Hursomhelst ska jag inte hänga läpp nu när han faktiskt stannar ett tag till, utan ta vara på tiden. Därför kommer som sagt både denna kväll och morgondagen spenderas hemma. Slappt, men jävligt skönt och välbehövligt inför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0