Tillbaka till livet.

Förlåt för denna snustorra uppdatering, och förlåt igen för att det nu blir ett tråkigt inlägg utan bild eftersom jag bloggar från mobilen. Hursomhelst har jag varit sjuk och inte orkat skriva och ja därför här det inte heller hänt något speciellt kul jag kan dela med er. Men håll ut, mina få läsare. Nästa vecka blir det andra bananer! Imorrn ska jag iallafall på skolan och i helgen blir det nog, i beroende hur jag känner mig då, att fara till umeå med tjejerna på fredag och sedan hitta på något annat festligt på lördag. Ser framemot en hel helg med dem och att göra mycket kul. Är helt frustrerad av att bara ligga hemma i soffan och se dåliga repriser. Nej nu får det vara nog med det, imorgon är jag förhoppningsvis tillbaka i livet igen. Känns jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0