Tisdag

Ja den här dagen kommer bli precis som tidigare framspått.. Men jag är ändå positiv. Känns bra om jag lyckas göra bort allt detta ikväll så jag senare endast kan fokusera på kommande prov. Dessutom är tisdagen avklarad, och det innebär att det bara är skoldagar kvar och sedan helg. Imorron har vi dessutom bild och jag ska fara och casha in på verkstan, känns också bra. Så har jag torsdagkväll ledigt, fredag ledigt, lördag ledigt, och sedan kommer söndag då jag ska plugga som ett djur igen. Nu kör vi, även om det ser tungt ut ikväll..
Mina läxor/uppgifter som ska göras ikväll:
Engelskaläxa
Gympauppgift
Artikel om studiebidraget
Sagoartikel
Plugga till spanskaprovet

Ahhh.. viva la fucking vida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0