Tråk

Alltså detta lov har gått åt satans fort. Sover hur mycket som helst men vaknar ändå helt mörbultad av trötthet, axlarna, huvudet, nacken och revbenen värker varje gång jag vaknar (tidigast halv 1). Känns inte helt okidoki. Sen är jag lite missnöjd på mig själv som inte hunnit allt jag velat, typ vara med Maja, vara med Agnes, vara med Julia osv. Har varit sjukt ineffektiv, så förlåt mig, men det måste styras upp snart!

Okej nu känner jag mig inte bara som en miserabel degklump. Nej jag känner mig fet också efter att ha smällt i mig BJ och legat sill hela kvällen. Till råga på allt har jag fett hår, finnar och fula kläder. Vill döda mig själv. Kan inte vänta till förvandligen som ska ske snarast möjligt imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0