You dont know us.


En inte sådär jättesmickrande bild från ikv, jag ser ut som en snopp...
Hursomhelst.. Mitt hår luktar snuskigt gott. Hur nu det kommer sig.. Det luktar iallafall hur gott som helst och jag skulle vilja tejpa fast en slinga hår under näsan. På tal om ingenting då. Önskar att alla skulle sniffa på mig nu.

Kvällen blev iallafall oväntad. Karro ringde i sista minuten och fick med mig till Elias med henne Amanda och Hind. Där hängde vi hela kvällen och pratade och hade trevligt, och ja, när alla skulle ner på subban och äta så for jag hem. Så nu ska jag spela tv spel med mina kära familj, sedan blir det bums i säng för jag är så trött att jag ser stars när jag blinkar. Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0