Klassfest på g

Tjabba!
Nu är det fan i mig helg och det känns pretty fucking great. Dock har jag bränt mig i ansiktet så jag ser ut som en jordgubbe, fick IG i matte b(inte helt oväntat), har huvudvärk och har en jävla städning framför mig. Ser milt uttryckt ut som att ett korståg dragit genom mitt rum. Gruvar mig för att öppna dörren och kolla in.


Hursomhelst, fredag. Och ikväll är det klassfest, och innan dess träffas jag emma, sara och amanda hos mig för att ha tjejmys. Blir nog super. Dock lär jag få stressa tills min skalle spricker. Nu blir det städning, men jag ska också hinna duscha, fixa mig, laga käk och det kan ta hur lång tid som helst. God damn it.
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0