Negative shit.

Om 11 dagar är jag 18 år. Känns inte så speciellt. Är som inte taggad på något just nu. Inte alls taggad på att fylla år, gå på krogen, midsommar, inte taggad på stadsfesten och inte heller inför trästocks. Det känns inte som att jag bryr mig. Jag vill helst bara skita i allt nu. Sedan önskar jag mig ingenting förutom en iphone, som jag vet att jag inte får önska mig eftersom det är för dyrt och för att jag inte kommer kunna delta i ovanstående grejer som krogen, midsommar och stadsfesten utan pengar. Och ja.. pengar har jag inte förrän jag jobbat klart och det är efter alla dessa händelser så... blir väl att önska sig pengar och massa skit som vanligt som jag inte har någon användning för. Hatar sånt. Det känns alltid som att jag stressönskar mig saker som jag inte vill ha egentligen, och pengar är fan cptråkigt att få, men så mycket till val anser jag inte att jag har.

Är så sjukt negativ idag så det går inte dit en till.. och så har jag ångest som fan. Har riktigt djup jävla ångest för att sommarjobba, för att jag inte har något kul inplanerat i sommar och för körkortet som jag inte kommer någon vart med. Vill inte, vill inte, vill inte. Har typ aldrig haft såhär mycket skit att oroa mig för inför ett sommarlov som nu. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0