Hos Amanda

Förlåt mina små bebisar att jag aldrig svarar på kommentarer. Jag har nämligen gått runt och trott att ingen någonsin vill kommentera min skitblogg, men se så fel jag haft. Det är så att det inte syns i min blogg när jag får kommentarer. Nej jag måste spana i kommentararkivet för att få se några, och det kommer jag inte så ofta ihåg.. Men nu vet ni iallafall. Har fått många fina på senaste tiden, ni gör mig så glad!

Just nu har jag för övrigt massa saker jag är peppad på. Som att träna som en vilde(har kommit på ett sätt att få in minst 3 ggr i veckan nu), göra om mina rum, färga håret. Listan kan göras oändlig. Men jag känner att jag är på g igen. Hur länge det varar kan man ju fråga sig men, for now, så känns det ganska jävla bra att ha några saker att se framemot iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0