Ingen rubrik


Gammal bild från en mycket trevlig basketkväll
Long time no see folks! Den här bloggen är lika torr som en sandlåda, jag vet. Kanske ska stänga ner den helt och börja om från scratch istället. Fast jag vet inte, skulle lika lätt köra ner den till botten också. Men iallafall, på senaste tiden har jag haft det så jävla avslappnat. Jag har fått gjort ganska mycket plugg, så jag har liksom kunnat slappna av och faktiskt göra saker igen. Dra ut på kvällarna och spela basket, grilla, bara ta det lugnt och se en film. Och allt detta utan att få dåligt samvete för att jag vet hur mycket jag egentligen måste göra.

Jag mår bra just nu, allt känns bakvänt, ovanligt och lite diffust. Men jag är glad. Nästan hela tiden. Och det känns sjukt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0