FRÅN OCH MED NU

Jag vill bli galen. Jag känner mig fastkedjad, på något sätt sitter jag fast. Sitter fast i något som inte riktigt räcker till för mig. Jag vill göra så mycket saker, jag vill uppleva. Jag vill göra helt freakade saker utan att känna någon ånger efteråt. Jag vill göra saker man minns för all framtid. Jag vill vara dum i huvudet och känna att jag lever. Vill ta min soulmate som känner precis som jag i handen och springa mot livet. Vill lägga bekymren och oron på hyllan och handla utan att tänka och analycera så mycket. Jag vill ta det jag kämpar för och se mig som en vinnare. Jag vill uppleva jakten och sedan brinnande kärlek. Jag vill vara fri som vinden, och när jag blivit gammal och rynkig, ja då vill jag kunna titta tillbaka på min ungdom och se ett enda stort äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0