utvärdering av 2010 del 1 av 3

Januari:

detta var i januari, som ni nog förstår. I januari hängde jag mest med dessa härliga människor. Vi hade just firat nyåret tillsammans, det var kung. Annars så flöt januari som hela hösten 09 hade flutit, med världens bästa människor.

Februari:


I februari var jag och maria i princip med varandra nästan varje ledig stund. Jag var ganska obrydd om det mesta, och det var jobbigt. Det var det verkligen.

Mars:

Mitt hår blev rött, det tog slut mellan mig och rasmus, maria fyllde år. Allt sög, minns inte mars alls. Kändes inte som att jag fanns med, dagarna gick men berörde mig inte.

April:


Det var jättemycket snö i skellefteå, typ 2 meters höga drivor och i stockholm ingenting, där gick vi runt i skinnjacka. Som sagt, jag och maja peaceade iväg till stockholm för att shoppa och komma bort ett tag. Det var skönt, men jag minns inte mycket från april heller. April påminde om mars, jag kände inte att jag orkade bry mig om nåt.



Kommentarer
Postat av: Renée

hej! du hade galet snygg hårfärg under juli månad, den där blonda. vilken hårfärg använde du då? pärlblond? svara gärna till min hotmail :[email protected]

kramar

2011-01-19 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0