utvärdering av 2010 del 2 av 3

Maj:


Jag köpte min yellowfellow älskling. Grillkvällarna kom igång igen och snön försvann. Oftast var det jag och maria som triggade igång folket. Jag kände ett ansvar att dra ihop ursvikarna så jag försökte hitta på saker varje helg för att hålla ihop oss. Vi for den 21 till storhamn och campade, grillade och myste. Det var helt awesome. Det var som i maj jag började leva igen.

Juni:


Vi slutade 9an, vi forsrände, jag fyllde år, jag började på mitt sommarjobb och det blev plötsligt midsommar och jättevarmt ute. Min födelsedag sög, var på kurs, jobbade i verkstan, jobbade på fritidset och det enda som förgyllde dagen var när maria komme med alla mumisiga godissnören och fikade med mig. tack

Juli:



Det var varmt som tusan. Jag och maria var mycket och badade och solade medans elvira var i stugan. Stadsfesten var och vi åkte sjukt mycket karusell och såg bra artister. Jag och emma tog upp kontakten igen. I slutet av juli for jag och maria till elviras stuga och njöt i fulla drag. Var mycket med nadja.

Augusti:

Skolan började. Hade inte höga förväntningar, men klassen..jag älskar er! Det regnade asmycket så man var ful varje jävla dag på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0