so save your breath i will not care

att vara obrydd vet jag allt om.
det är inte alltid det att man just inte bryr sej.
för ofta bryr jag mej alldeles förskräckligt mycket men orkar liksom inte visa det, orkar inte göra något åt det.
och det är inte meningen det måste ni försöka förstå, det är svårt, jag är svår som person.
jag är rädd för att börja bry mig om någon ,
är rädd för att den ska sno en bit av mitt hjärta och försvinna med den
jag menar inte att inte bry mej. jag menar ingenting när jag är sådär
det tar tid att förstå sig på mig
men försök komma ihåg att det är ett sätt för att inte släppa in vem som helst
så nära,så snabbt
för så nära, får inte många gå.






Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack! :D jag älskar den (A)

Cool bild! :D

2010-06-13 @ 21:25:47
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0