stronger than everything else

now that it's over, i just wanna hold y'all guys.

classmates, ni är de bästa.
trodde aldrig jag skulle känna saknad för dendär klassen.
den där jävla helvetes cp klassen jag hatade i 2 år, tog en paus, och kom tillbaka till.
fatta att jag älskar er, jag saknar er innan vi ens dragit ifrån varandra.
ni har bidragit till att jag är den jag är idag. tack!
kärlek


ida lindfors
jenny andersson
ludvig johansson
natalie pettersson
tim granlund
jesper holmström hedenström
albin holmqvist
simon bäckström
oskar nygren gustavsson
josefine norqvist
lovisa sundberg
ida lövgren
jesper andersson
alexander jonsson
nicklas holmlund
nadja hedlund
marcus tagemo johansson
kristoffer johansson
david andersson
jag
elvira lundvik
arvid lundberg

joakim johansson(borta)
robin johansen(borta)
emil nystedt(borta)
filip wahlberg(borta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0