jwn ger fan i allt

sitter och snacka deeptalk med min brother. det va jävla längesen.
alla mina problem har han ett svar på, och när han säger vad han tycker börjar jag snabbt undra vad jag egentligen tjafsar om. Han har många kloka ord på lager må jag säga.

nåja, efter att ha lyssnat på vad alla ursvikare har att säga verkar det vara ett ständigt pågående kretslopp krig.
mellan alla oxå.
jag känner för en gångs jävla skull att jag inte är involverad i skiten och det är jag tacksam för.
skulle lätt kunna ge mej in bara för att onödigt ha något att waina för.
men jag la ner garden , bad krigslusten dra åt helvete och sedär
finally , nu är jag bara en åskådare utan åsikt
BESPARA HATET FOLK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0