shape up förfan

Hjärtat går på högvarv. Adrenalin pumpar. Dock inte av en bra orsak.
Många av er har gjort mig jävligt förbannad idag med era smålögner. What the fuck is up with u? Hur jävla svårt kan det vara att svara ärligt, att säga som det är? Jag blir inte sur, jag blir inte sne. Men jag blir sne när ni väljer att ljuga istället för att svara ärligt på dessa små enkla saker. Ni gör mig galen, fatta att jag inte vill ha oärliga jävlar i min närhet. Förlåt, men det är så, jag vill inte ha er. Om ni är oärliga, spelar spel och backstabbar en..ja då kan ni faktiskt dra åt helvete för då har ni inget hos mig att hämta.

Vet fan inte vem jag ska lita på längre

Kommentarer
Postat av: CISSI

que?

2010-11-30 @ 23:25:58
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0