.

roliga händelser:

Joel och jag var ute i skogen förra året för att plocka granris till balkongdekorationen. Det är blött, jäkligt, och sjukt roligt. Vi har varsin kniv och nu ska joel visa vad han kan.

Joel: ey jossan, nu ska jag kasta så den fastnar i trädet kolla här!
(joel slungar, missar trädet, och kniver försvinner ner i det blöta riset. Jag skrattar och Joel tittar surt på mig)
Joel: amen försök själv då, din tur!
Jag: öh okej..
(jag tar sats, ser joel hånflina och riktigt tagga för att skratta åt min miss, sen häver iväg kniven och den sitter stenhårt i stammen)
Joel:.....NAE NU GÅR VI HEM!
Pappa och jag letar parkering utanför rusta

Pappa: men vad fan? Finns det inte en enda parkering här?
Jag: Jo där, där!
Han ska just till att parkera bilen där när han tvärbackar fort bakåt med något vilt i blicken.
Jag: Men vad gör du riktigt?
Pappa: (andas ut) Det var en övningskör bil framför..han skulle säkert ha backat på min fina bil..
Jag emelie emma och mh går förbi killarnas omklädningsrum med vidöppen dörr.

Jätteglad josse som glor in: (drar efter andan och utbrister) NAKNA KILLAR!!
Emma: .....
Killarnas tränare: höhö..
Näckarna i omklädnigsrummet: BRUUUUDAAAAR!
På dansen på E4an

Dansläraren: Men vad hände nu? Blev ni tre tjejer utan partner?
Jag Sara och amanda börjar kolla förvirrat på varandra sen ser vi vad som just hände. Dansläraren syftade inte på mig som ensam tjej, amanda var själv men sara stod med den långhåriga killen hon skulle dansa med.
Jag: Hahahahaha awkward..
Amanda och sara: Hahahahaa
Dansläraren som just insett att han kallat killen för tjej:
Åh gud..oj. Förlåt jag måste ha tagit knark imorse.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0