SCREAM, AIM, FIRE

Under mina nu 2 år och ca 3 månader och 20 dagar som jag har kvar på gymnasiet tänker jag hinna:

• ta körkort
• roadtrip genom sverige, får bli när jag har körkortet
• fara på festival!!!!
• leka ninja på skolan och bomba yngre med vattenballonger
• campa någonstans långt härifrån (vilket förmodligen kommer ske i samma sväng som festivalen)
• åka utomlands med vännerna, blir väl nåt billigare, men usa vore verkligen nånting att sikta mot!
• sova under bar himmel på en strand


Finns nog mer jag ska komma på, men detta är det som poppar upp nu. Inser också att av nästan alla punkter på denna lista att döma..måste jag börja spara pengar ganska snart haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0