Det har blivit så svårt att älska, när all sorts kärlek lett till besvikelse

Vet inte vad det är med mig nuförtiden. Är helt orkeslös, vågar knappt lite på någon och där inräknat mig själv. ALLT är så jäkla jobbigt så jag vet inte vars jag ska ta vägen. Vill bara ligga under täcket och fan inte komma fram nåt mer. Vet inte vad jag vill med nåt, vet inte vad jag ska skriva för att nån ska förstå. Förväntar mig ingen medkänsla. Vet inte ens varför jag skriver det här, kanske för att ge nån sorts förklaring till varför jag inte är mig själv nu. En förklaring till varför jag är konstig och inte finner ord. En förklaring till varför jag inte kan stå ut med någon just nu, eftersom jag inte kan stå ut med mig själv.
Fattar inte när allt blev såhär svårt? När blev jag så svår?
Livet ska inte vara så svårt, jag blir galen. Bokstavligen.

Kommentarer
Postat av: karro aka korken

Jag älskar dig. Så glad för att jag har dig min fina jorkenloser<3 ångrar inte en enda dag med dig. Jag finns här hjärtat! <3

2011-07-27 @ 04:30:18
URL: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0