i'm so very sorry


Detta blir ett jävla långt inlägg, men jag anser detta viktigt.

Jag gör saker jag inte gjorde förr. Jag har helt plötsligt mycket inbokat. Jag har helt plötsligt blivit en ''ska se om jag kan boka in dig i min kalender nån gång'' tjej. Jag är inte som förr, det är bara att facea det. Totalt förändrad men på ytan identisk. Det är lite sorgligt faktiskt. Trodde inte att jag skulle bli en sådan upptagen människa, men så är det, och det är jag både väldigt glad över och samtidigt ledsen. Gymnasiet har förändrat så jävla mycket. Jag har skitkul, det kan jag inte säga nej till. Jag fyller dagarna med saker som jag verkligen har lust med. Mer impulsivt känns det som, jag har börjat få allt svårare att lova och bestämma saker. Det vet jag, och jag vill verkligen be om förlåtelse till er jag gjort/gör så mot och jag förstår om mina broar är brända vid det här laget. Men jag hoppas att det inte är så. Jag ska försöka bättra mig, känner mig som en idiot. Men jag lovar, jag ska försöka. Jag tränar, jag jobbar, jag pluggar och jag umgås med folk, mycket händer just nu i mitt liv. Jag får ingen ordning på någonting. Det är ingen lögn när jag säger att jag saknar det gamla, skulle aldrig ljuga om det, men ibland funkar det kanske inte att hålla fast vid det gamla.. hur mycket man än vill. Men som jag sa, jag ska försöka, hope that's alright. Jag är ledsen.

Kommentarer
Postat av: nadja

<3

2011-03-23 @ 20:32:37
URL: http://nadjahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0