Nu ska jag få se på fan


Jag ska ta tag i mitt liv de kommande 2 veckorna. Jag ska. Jag ska storstäda mitt rum till att börja, kasta allt gammalt, kasta allt som inte finns i nuet. Jag ska plugga som ett djur och få saker gjort i tid, och se resultat i det. Jag ska på klassfest i helgen och det ska bli så jävla roligt, för jag behöver något storslaget, det var så längesen. Och sedan ska jag göra något jag egentligen inte vågar. Och jag ska strunta i den jävla dumheten vi människor tar oss för alltför ofta. Dumheten som med andra ord kallas stolthet. Den ska jag strunta i, och sen se vart det tar mig. Till vinst eller förlust. För den som inget vågar kommer aldrig vinna. Man brukar säga ''nu ska dom få se på fan''. Men det finns inga dom att bevisa något för, finns bara mig själv så.. nu jävlar ska jag få se på fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0