LIKE A BOSS

Ja denna kväll skyndade jag in i duschen och sladdade ut i kylan i blött hår, risig mössa och fleecelångkallingar utanpå jeansen i färd att ta bussen till karro. Det blev ingenting med det.. Hävde mig upp för en barriär av snö bara för att se att det ej fanns någon väntande stig bakom och benen gav vika, så jag föll och gled ner på marken i en liten menlös hög igen. Jag var kall, less, stressad och blind. Blind eftersom mina ögon tårades av vinden så mascaran rann och jag såg ut som en tvättbjörn. Efter detta vände jag på klacken och gick hem igen för så som det sett ut dittills skulle nog inte gud låta mig ta mig över snabbleden till busskuren utan att först bli släpad efter en långtradare och sedan tuggad på av en isbjörn som el gran finale.

Nu ska jag sova, detta är en riktigt dålig kväll och jag är trött. Sådana här kvällar får mig att undra, vad fan tog jag mig mödan att duscha för ikväll? Freeeeeäääässsssssccchhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0